.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد
شمال نيوز: حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و قراردادش امشب امضا می‌شود. فردا هم به اتفاق او راهی رشت می‌شوم تا تمرینات تیم داماش را زیر نظر بگیرد.
حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد

شمال نيوز: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از سرمربیگری حمید درخشان در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، امیر عابدینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد انتخاب جانشین امید هرندی سرمربی برکنار شده داماش گفت: حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و قراردادش امشب امضا می‌شود. فردا هم به اتفاق او راهی رشت می‌شوم تا تمرینات تیم داماش را زیر نظر بگیرد.

مدیر عامل باشگاه داماش امید هرندی را به دلیل درگیری فیزیکی با سرپرست تیم از باشگاه داماش گیلان اخراج کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م--ن 29 شهريور 1391
آقای عابدینی فقط حرف را خوب میزند موقعی که تیم پول نداشت امید هرندی ودوستانش تمام مشگلات را به جان خریدندوریش کروه گذاشتن وتیم را سراپا نکهداشتن اسپانسر که آمد بانبول بازی عابدینی شروع شد وسر وکله درخشان پیدا شد(راند عابدینی) درخشانی که سال قبل به تنهایی عامل نابودی تیم محبوب بوشهری ها شد استاندار بوشهر بخاطر اینکه مشکل مالی تیم بوشهری را تاحدی کم کند 120 میلیون به این تیم تزیق کرد که کل طلب درخشان 100تا بوده که آقای درخشان همه طلب خودشان رااز آن پول گرفتند ودهان بازیکنان وا مانده از این همه محبت درخشان وتیم رفته به امان خدا و امسال هم نوبت درخشان با داماشه ... البته آقای عابدینی با دفایی که از گفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال کرده در شرایط فعلی در تمام موفقیتهای فدراسیون فوتبال خصوصا در افتخار باخت به لبنان نیز ایشان شریگ هستند(نائیج--- از آمل)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.